Post by rapecalese on Feb 14, 2022 23:52:10 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Defense Zone 3 HD ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Defense Zone 3 HD IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekoder øker edelstener ▞▞▞
▞▞▞ Defense Zone 3 HD 2022 version ▞▞▞
Vil du ha et skjermbilde, si "Denne applikasjonen vil ikke fungere riktig uten tilgang til mikrofon, SMS og telefon?
Defense Zone 3 HD Стратегії ajrt
Ok folkens, jeg mener dette spillet er ganske umulig på lett..... etter ca. lvl 5 - 7. Det er 3 vanskeligere vanskeligheter. Jeg sverger at det er slik at utviklere ikke engang prøver sitt eget spill. Vil anbefale å vente til disse lvlene før du betaler for å fjerne annonser, og deretter bestemme deg.
Grafikken er veldig bra og mye action. Et raskt tempo i spillet.
Det er for vanskelig til og med å vinne og låse opp noen stadier selv i enkel modus..tommelen ned 👎for å gjøre det..du kan komme videre i slike stadier ved kun å bruke ekstra liv og beskyttelse ved å bruke penger fra bankkontoen din..et bra spill ødelagt av dårlig produksjon..
Avinstalleres for en stund tilbake på grunn av unødvendig vanskelighet.
Flott spill, mye moro. Grei pris for 1,99 i mynter. Kjøpte 4,00 i spillet allerede. . Hjalp mye. Ikke en svindel eller et juksespill som så mange andre
Koster for mye å fullføre.
Dette spillet er så utmattende, det er ingen forskjell mellom enkle, normale eller andre moduser. I nivå 6 gjorde jeg alt jeg kunne, men skip beveget seg raskt og jeg kunne ikke få alle skipene. Så jeg avinstallerer spillet.☹️
Jeg ville gitt det mindre, men det lar meg ikke. La oss bare si at det er umulig å slå og nyte med mindre du bruker penger. Ikke en fan
Sitter fast i et hvilket som helst nivå og kapittel, alltid plutselig i lagrede seksjoner, men ingen "tilbake"-knapp så jeg kan ikke fortsette spillet.
Dette er morsomt mareritt-modus er enkelt kan du oppdatere spillet med flere våpen
Når du plasserer et tårn, må du dra-og-slippe det til et område innenfor et rutenett. Virker fornuftig. MEN når du slipper taket, flytter tommelen/fingeren tårnet litt ut av rutenettet og inn i det røde området. Handlingen mislykkes. Da må du prøve på nytt. Men fienden har gått videre. En haug med frustrasjon. Ikke anbefalt.
Jeg ser sone 4, men sone 3 er veldig vanskelig og veldig sakte penger eller oppgraderinger, vær så snill å lag sone 4 eller enkle levals.............
Virkelig morsomt tårnforsvarsspill. Jeg liker virkelig deres oppfatning av tårnforsvaret, og grafikken er veldig bra for et mobilspill. Vil anbefale å prøve.
De to første var mye bedre. La oss ødelegge spillet med en haug med bs. Den gode nyheten er at de to første var i mine personlige topp 5 tårnspill.
Dum!! Tar waaaaaay for lang tid! Over en time å spille ett nivå! Og ingen seier! Eller du klarer det knapt. Det er helt satt opp slik at spillere må foreta kjøp. Vel, alle disse mobilspillene er det.
Før jeg startet det første spillet måtte jeg se 30 sekunders reklame, sinnsykt!!!!
Bra spill, men mister én stjerne fordi det ikke kan gjenopprette gruvene jeg allerede legger på veiene når jeg laster spill. Vennligst fiks det 🙏
Det er ingenting funksjonelt galt med spillet, men det lider av det samme problemet som mange andre TD-spill: Det som starter som en underholdende opplevelse med mye frihet til å planlegge forsvaret ditt, blir snart til et prøving og feiling/memoriseringsspill hvor du MÅ plasser spesifikke tårn på spesifikke steder til nøyaktig rett tid, ellers vil du ikke overleve bølgen. Det er egentlig ikke min greie personlig, jeg foretrekker en mer avslappet tilnærming fremfor å måtte spille akkurat som utviklerne hadde tenkt.
Jeg er ikke sikker på hva jeg skal si om dette spillet. Så mye potensiale. Jeg spiller hvert kart til jeg kan få 5 stjerner, men når det første kartet er en utfordring i enkel modus, er det et reelt problem med balansen. Jeg har ikke noe imot å betale litt nå og da for å avansere et spill raskere (apputviklere må betale regningene også), men det ser ikke ut til å være et alternativ med dette spillet. Det er bare latterlig vanskelig fra starten av uten noen måte å rebalansere på. Hjelp oss litt ved å rebalansere spillet.
Dette spillet forstår tydeligvis ikke definisjonen enkel modus!!!
School of Dragons Рольові umhn
Det er et utrolig fint spill, bortsett fra at det er vanvittig vanskelig å tømme kartene, selv i "Easy"-modus som er den enkleste av de 4 tilgjengelige modusene. Jeg er bare på det andre kartet, og blir allerede veldig frustrert, selv i "Easy"-modus. Også plassering av forsvarstårnene er ekstremt vanskelig, mens vi i kampens hete ønsker å få forsvarstårnene opp veldig raskt. Dermed 2 stjerner vurdering.
vever er så lange (tar lang tid) og fiendens grafikk er dårlig. de nye alternativene er veldig fine. bare kombiner disse alternativene til den første versjonen, det vil være fantastisk.
Veldig halt
Ingen tutorial ... klarte ikke å få spillet til å kjøre ordentlig.
Defense Zone 3 HD Stratégie mny
kontrollene er veldig vanskelige å nå, irriterende når pistolmenyen alltid kommer ut, i normal modus er ting ganske vanskelig, skjermen overlapper med kontrollene, igjen irriterende
Ekstremt vanskelig uten app-kjøp, hvis du ikke kjøper power-ups, lykke til med å komme deg gjennom spillet, men bortsett fra det er det et vakkert og vanedannende spill.
ønsket at dette spillet ikke skulle suge...feil saus. turret prioriteter er fail saus. flere knappefeil, hadde nesten et anstendig turret-spill, men typisk for de fleste appbutikk-spill er det faktisk dritt. tusen takk for nok et sub-standard spill. egentlig ganske standard... bortsett fra at app store-standarden er myrstandard. total dritt i høy def. likte å se tårn ignorere deres tiltenkte funksjon ved å prioritere imidlertid. det var vakkert for sluttbrukeren.
Dette spillet er perfekt, jeg elsker det, jeg foreslår at du absolutt spiller det, og du vil elske det
Bra spill, utfordrende, interaktivt. Jeg vil oppdatere etter at jeg har samlet mer erfaring.
Bra spill
Jeg elsker det så langt, spillet er fantastisk, fortsett med det gode arbeidet.
Spill skal være morsomt. Denne er IKKE.Når du blir overveldet av hundrevis på hundrevis av fiendtlige enheter som kommer mot deg fra SEKS forskjellige retninger, er ikke spillet morsomt. Når du innser at dette skjer med deg på 4. spillnivå - og ikke mindre i EASY-modus - blir spillet bare en meningsløs sløsing med tid. AVINSTALLERT!